مرکز فروش کنسانتره آهن اسفنجی

فرآیند تولید آهن اسفنجی شامل حذف اکسیژن از سنگ آهن است. اکسیژن خروجی باعث ایجاد ریز منافذ در بدنه سنگ معدن شده و آن را متخلخل می کند. هنگامی که محصول نهایی زیر میکروسکوپ مشاهده می شود، شبیه ساختار لانه زنبوری است که بافت اسفنجی به نظر می رسد. از این رو نام آن آهن اسفنجی است. مرکز فروش کنسانتره آهن اسفنجی در سراسر کشور وجود دارد این مراکز محصول را به صورت حضوری و اینترنتی توزیع می کنند و خریداران بنابه روش دلخواه خود می توانند اقدام به تهیه ی محصول نمایند.

مرکز فروش کنسانتره آهن اسفنجی

آشنایی با نحوه تولید کنسانتره آهن زنجان

آشنایی با نحوه تولید کنسانتره آهن زنجان حال با نحوه تولید کنسانتره آهن زنجان آشنا می شویم، سنگ آهن که به صورت خام از معادن سنگ آهن به دست می آید، باید برای فرآیند تولید آهن و فولاد فرآوری شود و محصول سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن یا سنگ آهن دانه بندی شده است. در تولید کنسانتره ابتدا خوراک معدنی وارد سنگ شکن می شود و در این مرحله قطعات به اندازه 25 تا 100 سانتی متر خرد شده و از 20 تا 25 سانتی متر کوچکتر می شوند.

کنسانتره سنگ آهن – محصولی غنی شده که محتوای عناصر و ترکیب کانی شناسی آن نیازهای فرآوری متالورژیکی بیشتر را برآورده می کند. کنسانتره به عنوان یک محصول تجاری عرضه می شود و به عنوان یک محصول نیمه تمام برای ساخت گلوله های کوره بلند و گلوله های فلزی استفاده می شود و همچنین می توان از آن برای ساخت بریکت های حاوی آهن استفاده کرد.

توسعه فن آوری برای تزریق کنسانتره سنگ آهن به کوره ها از طریق لوله ها (در ترکیب با زغال سنگ پودر شده یا به طور مستقل) یکی از مناطق امیدوار کننده برای تولید کوره بلند در نظر گرفته می شود که می تواند به طور قابل توجهی جایگزین IORM های متخلخل شود.

کنسانتره سنگ آهن از سنگ آهن مگنتیت در فرآیند بهینه سازی تولید می شود و برای تولید گلوله برای کوره بلند و زینتر استفاده می شود. کنسانتره ها غیر سمی، غیر قابل اشتعال و غیر قابل انفجار هستند. کنسانتره به عنوان کالای فله از طریق راه آهن و با استفاده از انبار نورد روباز و از طریق دریا حمل می شود.

اطلاعاتی مختصر درباره کنسانتره آهن

اطلاعاتی مختصر درباره کنسانتره آهن برای بهبود کیفیت سنگ آهن کم عیار از کنسانتره استفاده می شود که یکی از محصولات جانبی سنگ آهن است. کنسانتره پودری است که از سنگ آهن ساخته شده است. از آهن اسفنجی یا سایر محصولات فلزی استفاده می شود. از آنجایی که کنسانتره آهن حاوی هیچ گونه آلاینده یا باقیمانده ای نیست، برای صرفه جویی در زمان و هزینه در تولید صنعتی بسیار مهم است.

کنسانتره سنگ آهن محصولی است که از سنگ آهن معمولی در طی فرآیند مغناطیسی ساخته می شود. سنگ آهن در طی فرآیند بی خطرسازی به کنسانتره سنگ آهن تبدیل می شود. بار فرآیند خرد شدن و خرد شدن را طی می کند. سپس این ذرات ریز سنگ آهن به قسمت دیگری از کارخانه منتقل می شود و در آنجا آهن خالص از مواد افزودنی و ضایعات بی ارزش توسط دستگاه های مخصوص با آهنرباهای بسیار قوی جدا می شود. آهن خالص به صورت مستقیم به مشتری فروخته می شود یا به صورت ورق آهن فروخته می شود.

کاربرد اصلی کنسانتره سنگ آهن، ساخت گلوله است و این ماده ماده اصلی در ساخت آن است. از آنجایی که گلوله ها ارزش بالایی دارند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، کنسانتره سنگ آهن یکی از مهم ترین مواد معدنی موجود است. با تمرکز دو. روش اصلی گندله سازی است، چه در کوره بلند و چه در طی فرآیند پخت، که از هر دوی آنها برای ساخت گلوله، ماده اصلی و ضروری برای ساخت فولات استفاده می شود.

کاربرد کنسانتره آهن در صنعت فولاد

کاربرد کنسانتره آهن در صنعت فولاد سنگ آهن از زمان های قدیم تا به امروز در معادن مختلف استخراج شده و در موارد زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. این سنگ یک ماده معدنی با ارزش است که حاوی مواد معدنی بسیاری از جمله مواد معدنی موجود در این محصول است که بسیار مفید است. هماتیت و مگنتیت می تواند سنگ هماتیت دارای عیار حداکثر 70% و سنگ مگنتیت دارای عیار حداکثر 72% می باشد.در بین این نوع کانی های آهن، سنگ مگنتیت از اهمیت و گرانی بیشتری برخوردار است.

عمده مصرف سنگ آهن برای تولید فولاد است. فولاد تولید شده اصلی ترین محصول حاصل از سنگ آهن است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای اصلی فولاد را می توان برای تولید سیم فولادی، ورق فلزی و لوله، ریل، دیگ بخار، قطعات، ابزار، فنر، کارد و چنگال استفاده کرد. سنگ آهن هماتیت نیز یک ماده معدنی است که برای استخراج آهن و ایجاد رنگ استفاده می شود. استفاده از این محصول برای رنگ آمیزی این ماده معدنی قرمز رنگ می باشد. سنگ آهن مگنتیت نیز به دلیل خاصیت الکترومغناطیسی نقش مهمی در ساخت آهنربا دارد.

عرضه مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی

عرضه مستقیم کنسانتره آهن اسفنجی عرضه کننده مستقیم آهن اسفنجی به صورت عمده این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد و با حذف واسطه ها آن را به بازار تحویل می دهد. از آنجایی که این نوع آهن در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد، قیمت آن نسبت به کیفیت مناسب بوده و تحویل مستقیم آن باعث فروش بسیار خوب و سود دهی عالی شده است.

قیمت خرید آهن اسفنجی مستقیم و عمده بسیار کمتر از قیمت آن در بازار است و توزیع آن به صورت عمده و مستقیم با حذف واسطه ها فروش بسیار خوبی برای صاحبان تولید و خرید سودآوری برای مشتریان و خریداران دارد. ایران و هند تنها دو کشوری هستند که آهن اسفنجی را با قیمت عمده به بازارهای داخلی و خارج از کشور تولید می کنند.

این محصول دارای یک نوع دسته بندی است که ساختار و کاربرد آن را تعیین می کند. مزایای عالی این اتو توجه بسیاری از مشتریان بازار را به خود جلب کرده و قیمت مناسب آن باعث فروش بیشتر و بهتر آن شده است. قیمت روز این محصول در بازار آزاد و همچنین بورس با اعلام کارخانه های تولیدی تعیین می شود.

مجموعه ی ما در زمینه ی پخش کنسانتره آهن اسفنجی به صورت مستقیم فعالیت می کند در واقع ما با پخش محصولات بدون واسطه تواسته ایم انواع کنسانتره سنگ آهن خشک را با قیمت ارزان به دست مشتری برسانیم و رضایت اکثریت مشتریان را جلب نماییم برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما