مرکز عرضه آهن اسفنجی نی ریز

آهن اسفنجی نی ریز در واقع همان سنگ آهنی است که در فرآیند احیای مستقیم آن را به سازه های دیگر تبدیل می کنند. این محصول تیره رنگ به صورت کروی های کوچک و بزرگ بوده که درصد آهن درون آنها بسیار زیاد است به همین دلیل در زمان ساخت هم درجه سختی بالایی دارند. سنگ آهنی که درون کوره به عمل می آید تبدیل به آهن اسفنجی و فشرده می شود. این مرکز با عرضه آهن اسفنجی باکیفیت توانسته نیاز مصرف کنندگان به بهترین شکل برطرف سازد.

مرکز عرضه آهن اسفنجی نی ریز

آشنایی با نحوه تولید آهن اسفنجی

آشنایی با نحوه تولید آهن اسفنجی آهن اسفنجی به روش های مختلف تولید می شود. در ۲ مرحله اصلی که آهن اسفنجی تولید می شود هدف تولید کننده بیرون آوردن اکسیژن از این فلز است تا بتواند با حرارت دادن آن را به شکل های مختلف تبدیل کند. برای تولید بیشتر این ۲ روش استفاده می شود:

  1. یا از طریق گاز
  2. یا ذغال سنگ

در کشورهایی که منابع گازی دارند برای تولید بیشتر از گاز استفاده می کنند و حرارتی بالا ایجاد می کنند تا سنگ آهن بتواند به نقطه ذوب برسد و سپس درون قالب ها جای بگیرد. اما در برخی کشورها زغال سنگ ماده اولیه برای تولید است که می تواند در کمترین زمان سنگ آهن را اسفنجی کند. روش نیروی جز روش های پر استفاده بوده چون صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

در این روش، در واحد شکست گاز طبیعی را وارد می کنند. در این مرحله هیدروژن و کربن با حرارت دادن بوجود می آیند. سپس این هیدروژن و کربن وارد کوره‌ای که کوره احیا نام دارد و گندله سنگ آهن را در آن گداخته کردیم می‌شود و با اکسیژن گندله سنگ آهن ترکیب می‌شود و باعث احیای سنگ آهن می گردد.

تولیدکنندگان آهن اسفنجی نی ریز اصل

تولیدکنندگان آهن اسفنجی نی ریز اصل خرید آهن اسفنجی آن هم از تولیدی صرفه اقتصادی بیشتری دارد چون نرخ تولیدی همیشه از بازار مناسب تر است. تولید کنندگان زیادی در کشور در حال تولید هستند و هر کدام مارک مختص به خود را روانه بازار می کنند و مشتری هایی که به دنبال برندهای خاص هستند می توانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. این امر نشان می دهد که رقابت بین تولید کنندگان زیاد است و بازار فروش هم رونق خوبی پیدا می کند.

آهن اسفنجی نی ریز کاملا اصل بوده بدین ترتیب فروش بالایی دارد و برای صادرات هم گزینه خوبی به شمار می رود. چون تقاضا در بازار زیاد است این محصول همیشه در حجم بالا تولید می شود تا بتواند در کنار تامین بازار داخلی مازاد مصرف هم برای صادرات مهیا شود که سود خوبی هم به همراه دارد.تولیدکنندگان رقابت نزدیکی با هم دارند.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت هر کیلو مس در بازار تهران
    2. پخش انواع میلگرد آج دوکی400
    3. کارخانه پروفیل آلومینیوم سنگین + تولید پخش عرضه
    4. ورق آهن نازک نرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما