فروش بریکت آهن اسفنجی

بریکت آهن اسفنجی از طریق فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد با مراجعه به این مراکز می‌توانید خرید خود را انجام دهید و برای اینکه شما راحتی بیشتری برای خرید داشته باشید فروش اینترنتی و آنلاین فراهم شده است و اعضای آن از این طریق گسترده تر شده و سهولت بیشتری برای دسترسی پیدا خواهید کرد به علاوه اینکه خرید آنلاین در این شرایط کرونایی بسیار بهتر است خرید حضوری است.

فروش بریکت آهن اسفنجی

معرفی انواع بریکت آهن

معرفی انواع بریکت آهن

  • انواع مختلف بریکت آهن از انواع مختلف بریک می توان به موارد زیر اشاره کرد از شما می‌خواهیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.
  • نوع اول آن ربریکت گرم آهن می باشد که محصولی از که در فرآیند بریکس سازی از آهن اسفنجی گرم تولید می‌شود و دمای مناسب برای آن ۶۵۰ درجه سانتیگراد می‌باشد و شناخته شده ترین محصول برای حمل و نقل آسان است.
  • نوع دیگر آن بریکت سرد آهن می باشد که در فرآیند تولید آن مواد ورودی در دمای محیط به ماشین بریکت وارد شده و با توجه به نوع مواد ورودی دو نوع محصول که شامل بریکت نرمه و سرد می‌باشد است.
  • کاربرد آن در موارد مختلف از جمله: آهن و فولاد مواد معدنی که شامل آهک منگنه فروآلیاژ می باشد است. مواد شیمیایی شامل کربن کلرید برومید و سولفات و کودهای شیمیایی و مواد شوینده و بهداشتی کاربرد دارد.
  • تولید انواع بریکت آهن از سنگ آهن با روش گازی و استفاده از زغال سنگ به دست می آید که بیشتر تولید آن در کشورهایی که ذخایر گاز دارد انجام می شود و روش گازی یک روش مقبول تر است که برای احیای مستقیم آهن صورت می گیرد.

عوامل موثر بر کیفیت آهن

عوامل موثر بر کیفیت آهن دارای مشخصات فیزیکی و شیمیایی می باشد که آهن اسفندی استفاده از شارژ آهن اسفنجی در کوره قوس تاثیرات مشخصی را در فرایند ذوب خواهد گذاشت و مصرف انرژی و بهره وری و قابلیت تولید و بازدهی مواد متاثر است ترکیبات شیمیایی را شارژ می کند.

به عنوان یک جایگزین به منظور کاهش غلظت عناصر ناخالصی و رسوبات در ذوب از طریق بالا بردن عیار آهن موجود در شارژ استفاده می شود و علت آن این است که ترکیب شیمیایی تقریباً یکنواختی دارد.

با شارژ کردن آهن اسفنجی در سبد قراضه آهن میزان ناخالصی‌ های موجود در آن کاهش پیدا می کند و باعث کاهش مقدار نیتروژن موجود در ذوب می شود و با هم رابطه ای مستقیم دارد با کاهش نیتروژن در ذوب تختال ها و بیلت های با کیفیت برای تولید ورق های گرم وایر و محصولات مختلف به کار برده می شود.

تولید بریکت آهن روز به روز افزایش پیدا می‌کند تا پاسخگوی نیاز داخلی و خارجی باشد به عنوان یکی از محصولات صادراتی به حساب می‌آید در این حال کیفیت را حفظ خواهد کرد.

خرید عمده بریکت آهن اسفنجی

خرید عمده بریکت آهن اسفنجی خرید بریکت آهن اسفنجی از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر می باشد که با مراجعه به این مراکز می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید محصول در مدت زمان کوتاه و تمامی نقاط ایران ارسال خواهد شد.

دقت کنید که اگر به صورت عمده خرید کنید قیمت بسیار مناسب تر است خرید تکی می باشد اگر می خواهید قیمت دقیق بریکت آهن اسفنجی را بدانید بهتر است با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

برای شما عزیزان مشاوره رایگان قبل از خرید تهیه کرده‌ایم تا با اطمینان صددرصدی خرید خود را انجام دهید و بعد از آن که تمامی اطلاعات لازم در مورد محصول را متوجه شدید اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید در این صورت هرگز پشیمانی به وجود نخواهد آمد علت اینکه اینقدر با اطمینان در مورد کیفیت محصول صحبت می کنیم این است که سابقه کاری درخشان ما پشتیبانی و تضمین دهنده کیفیت ما می باشد و ما هرگز تبلیغ نخواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما